หน้าแรก > คู่มือการใช้งาน > ลูกค้าทั่วไป > อีเมล (Email) > จัดการบัญชีอีเมล - Email Mangement


จัดการบัญชีอีเมล - Email Mangement




This section covers creating e-mail accounts, setting a catch-all address, mail forwarding, autoresponders, vacation messages, mailing lists, filters, and altering MX records.

 

Creating E-Mail Accounts  

 

To create an e-mail account, sign into the control panel and then click on the "E-Mail Menu" link, followed by the "POP3 E-Mail Accounts" link.  You will notice one e-mail account already exists: username@yourdomain.com (where "username" is the control panel sign in name).  This account is permanent and cannot be deleted.

 

To create a new POP3 mail account, click on "Create POP3 Mail Account."  You will see the following box:

 

 

Enter a username and password.  Then click "Create."  The control panel will then return a page that looks like:

 

 

Note:  You cannot create a POP3 account if the username is taken by an autoresponder, forwarder, or mailing list.

 

Changing E-Mail Account Passwords

 

To change the password of an e-mail account first access the "POP3 E-Mail Accounts" menu.  Next, click the "change" link next to e-mail address).

 

 

Once the "Modify POP3 Mail Account" box appears, enter the new password and click "Update."

 

Deleting E-Mail Accounts

 

 

To delete an e-mail account first access the "POP3 E-Mail Accounts" menu.  Next, check the box beside the account(s) you wish to delete and press "Delete Selected.

 



คำตอบนี้เป็นประโยชน์กับคุณหรือไม่

เพิ่มในรายการโปรด เพิ่มในรายการโปรด    พิมพ์บทความนี้ พิมพ์บทความนี้

Also Read
จัดการ mailing lists (คนดู: 360)

เปลี่ยนภาษา: